Tulin stadiin pitkästä aikaan tsekkaamaan,
Sopeuduin heti sinne frendi kanssa kaiken
sekaan, Taas ihmisten ilmoilla me ollaan,
Vaik rap onki mitä oikeestaa me halutaan,
Ajatellaa paljon myös muitakin asioita,
Katotaan mite kaikki rullaa ongelmitta,
Välil hyvä saada vaihtelua ja keksii muuta,
Iha sama mitä vaan kuhan maailma huutaa,
Jos huudetaa kovaa, nii kuullaanko vastaus kaukaa,
Mikä on vastaus vai onks meille hautaus vastaan,
Mä toivon et moni unelma vois toteutuukin,
Siinä samassa missä paskaa tapahtuukin,
Ei anneta sen viedä tätä kaikkea pois edestä,
Vaan annetaan sen kiertää meidän vierestä,
Ollaan varmoi et tää kaikki on nyt pysyvää,
Oon valmis kaiken eteen funtsaa täysillä,

 

Nyt ku talvi meni, aurinko alkoi paistaa,
Kesä jälleen tuli, ja siit tulee parasta,
Kesäisesti mä pidän skriivaamisesta,
Pidän paljon laineista ja laulamisesta.

 

Linnut laulaa takana musaa mun kanssa,
Oon lavalla kyllä viel tulevaisuudessa,
Ja siihen aion tarttua jos on mahdollista,
Kunes nousen lavalle ja täytyn tunteesta,
Laulan yleisön edessä kaiken tavu tavusta,
Ja odotan sit yleisöä muhun reagoimista,
Mä kerään voimii taas seuraavaan kertaan,
En lopeta koskaan vaik ihmiset ois vastaan,
Mä en väitä et oisin erinomainen jo tässä,
Mut mä tiedän et mul on opittavaa räpissä,
Mul on silmissäni unelma johon aion tähtää,
Ja teiän paskanjauhamiset mä kyl tuun kestää,
Mun lainit ja mun musa ei oo viel’ valmista,
Et kenelkää ois viel täst mitään paskaa sanomista,
Mä hion biittejä omiin lyriikoihin ja teen valmista,
Teen biiseistä valmiita, mut vaan ajan kanssa.

 

Nyt ku talvi meni, aurinko alkoi paistaa,
Kesä jälleen tuli, ja siit tulee parasta,
Kesäisesti mä pidän skriivaamisesta,
Pidän paljon laineista ja laulamisesta.

 

Ja nää lainit ei riitä kertomaan kaikkea,
Mul on viel paljon teille kertomatta asioita,
Asioita, joita tuutte kuulemaan vielä joskus,
Se onki tän musan tarkotuksen koostumus,
Mul on aikeina nostaa vielä räppi kansan muotoon,
Ja vanha iskelmä ja raskas musiikki pois huuhtoo.

 

Nyt ku talvi meni, aurinko alkoi paistaa,
Kesä jälleen tuli, ja siit tulee parasta,
Kesäisesti mä pidän skriivaamisesta,
Pidän paljon laineista ja laulamisesta.