oon pieni räkis poika espoon suunnalta,
ja oon saanu paljon frendeiltä opetusta,
snadist asti ollu aina paljon liikkeellä,
pitäny kii kaikesta tukevalla kädellä,
en oo mikään täydellinen poika täältä,
oon kasvanu ku mikäki paska jätkä,
mut en mitää kellekkää pahal tarkottanu,
oon saanu nyrkist päähän ja takas antanu,
sen kaiken oisin mieluiten kyl sivuttanu,
mut kasvamisen myötä oon paljo muuttunu,
en oo enää samanlainen, en oo suuttunu,
oon kaikest näist paskast jo pois kasvanu,
koulus menee paskasti ja on vaikeuksii,
no en oo kiinnostunu koulus opintoihi,
välil tuntuu et voisin tehdä jotain toisin,
kaikkeen asiaan lisää skarpata voisin,
 
joskus tää mun elämä on kiusallista,
voisin kadota ja ottaa häviön finaalista,
tää elämä on hankalaa ja tuskallista,
mutta toivon täst vain onnistumista,
mul on tääl vain rajana taivas ja maa,
onneks jotkut esteet voi tukehduttaa,
samal alkaa monet asiat helpottaa.
 
oon joskus ollu ehkä vähän pois tolalta,
hakenu parempaa fiilistä muualta,
mutta en koskaa haluu murehtii pitkään,
yritän vain olla murehtimatta mitään,
onneksi mulla löytyy täältä frendejä,
jokanen niistä tukee, tuun pysyy ehjänä,
aina löytyy elämässä jotai tavotteita,
joku voi onnistuu, joissain moitteita,
oon valmis aika moneen haasteeseen,
en aio kompastua mihinkään esteeseen,
siirrän tulvaisuuden uuteen aatteeseen,
astelen matkoja ja kasvan uuteen asteeseen,
oon ollu välil jolleki vähän ankeen oloinen,
pyydän anteeksi, en oo ollu onnellinen,
joskus tulee kirjotettua paskan tunteesta,
oon toivonu että pääsen yli kauhu-unesta,
 
joskus tää mun elämä on kiusallista,
voisin kadota ja ottaa häviön finaalista,
tää elämä on hankalaa ja tuskallista,
mutta toivon täst vain onnistumista,
mul on tääl vain rajana taivas ja maa,
onneks jotkin esteet voi tukehduttaa,
samal alkaa monet asiat helpottaa.
 
joskus tää mun elämä on kiusallista,
voisin kadota ja ottaa häviön finaalista,
tää elämä on hankalaa ja tuskallista,
mutta toivon täst vain onnistumista,
mul on tääl vain rajana taivas ja maa,
onneks jotkin esteet voi tukehduttaa,
samal alkaa monet asiat helpottaa.